• bg
  • bg4
  • bg5

Tot a punt per la celebració de les Finals de les Lligues de Doma Clàssica

Can JanasCan Vila, acollirà aquest cap de setmana les finals de les Lligues de Doma Clàssica de les categories CDT0* i CDT1*. Aquesta competició està reservada únicament els dotze millors binomis classificats de la temporada de CDT0* i els cinc millors de la categoria CDT1* i es desenvoluparà durant les jornades del dissabte i del diumenge a la localitat de Sant Esteve de Palautordera.

El dia 13 de desembre, es faran les proves corresponents el CDT0*. Durant la jornada del dissabte, es faran cinc proves oficials i que seran les Reprises AP, Reprise 1, Reprise 2, Reprise 3A i Reprise 4. Aquestes proves seran jutjades per Clare Benmayor com a Presidenta, amb Leonor Brozgol, Paquita Kriens, Meritxell Pontes i Carlos Gracia com a Vocals, mentre que Meritxell Agramunt exercirà les funcions de Delegada Federativa.

El diumenge serà el torn dels participants en la categoria CDT1*. En aquesta categoria es realitzaran un total d’onze proves oficials i que correspondran a Benjamins, Alevins, Infantils, Juvenil 0*, Juvenil, San Jorge Joves Genets, San Jorge Adults, Alevins Open, Infantils Open, Juvenil 0* Open i Juvenil Open. Aquestes proves, limitades als cinc millors conjunts classificats de la temporada seran jutjades per Socorro Blas com a Presidenta del Jurat, amb Bàrbara Regás i Dominique Grillot com a Vocals i Leonor Brozgol com a Delegada Federativa.