• bg
  • bg3
  • bg4
  • bg5

Celebrat a les Quadres Julivert el darrer concurs de Doma Clàssica abans de la Final de la lliga

julivertLes instal.lacions de Les Quadres Julivert, van acollir aquest cap de setmana un doble concurs de Doma Clàssica, de les categories CDT0*+CDT1*, i que va ser la darrera ocasió de puntuar abans de la Final de la Lliga Catalana de Doma Clàssica que tindrà lloc aquest proper cap de setmana a Can Vila.

En el concurs corresponent a la categoria CDT1*, es van realitzar un total set categories. La de menor rang d’edat (Benjamins), va tenir com a guanyador el binomi format per Cristian Caballero i Fary, amb un total de 67.200%. En la segona posició de la categoria es va classificar Carla Chávez amb Pom, amb una mitjana de 62.900%, tancant el podi de la categoria el conjunt format per Carla Bonastre i Floquet amb un total de 62.800%. En Alevins, el podi va estar format íntegrament per amazones. El triomf va ser per Marina Caballero, també a lloms de Fary, amb un total de 68.800%, seguida d’Ainhoa Lozano amb Pampa amb un total de 67.067%, tancant el quadre d’honor, Berta Fito amb Davignia amb un resultat de 66.500%.

En Infantils, Júlia Franch amb Brufen obtenia la victòria amb una mitjana de 69.078%. El segona millor resultat de la competició va recaure en Blai Panareda amb Perdigón amb un resultat de 68.220%, tancant el podi, Carla López amb CIE Volador XXXVI amb una mitjana de 66.150%. En Juvenils, la victòria va ser per Mar Reguero amb Boomerang amb una mitjana de 62.200%. A la prova corresponent a la San Jorge, David Marin va obtenir la primera posició a lloms de Cazurro MG, seguit d’Oriol Guardi amb CIE L. De Montec. A la Reprise corresponent a Alevins Equips Open, Marta Salagre va obtenir el triomf amb Marella (68.500%), superant a Paula Villalvilla amb Askan (65.067%) i de Laura Garriga amb Sonagera (64.600%), segona i tercera, respectivament. Finalment, el CDT1*, es va completar amb la prova de Juvenils 0* Equips, que va tenir com a guanyador el tàndem format per Arlet Andreu i Arobic amb un total de 55.858%.

En el CDT0*, es van realitzar un total de cinc categories. La prova amb un major número de participants va ser la corresponent a la Reprise AP, amb gairebé una vintena de participants. En aquesta categoria, el millor binomi va ser el format per Carla Cañado amb CAVA Boszichts Kimmy amb un resultat de 70.900%, seguida de Martina Ropero amb Alhattal de Garbi amb una mitjana de 70.100%, tancant el podi, Patricia Orteu amb Noble també amb un resultat de 70.100%. A la Reprise 1, Andrea Sopena, va obtenir la primera posició amb Tenor VIII amb un total de 67.500%, seguida de Carla Pleguezuelo amb Machupichu, segona classificada amb un resultat final de 65.761%, tancant el podi, Paula Villalvilla amb Askan amb una mitjana de 64.345%. A la Reprise 2, la primera posició va ser pel binomi format per Claudia Costa i Boina, amb un total de 65.268%, seguida de Joel Gordillo amb Negrito amb un total de 64.732%, tancant el podi l’amazona, Judith Magrañé, que amb @Lord va quedar en tercera posició amb una mitjana de 64.017%.Finalment, el concurs es va completar amb les proves de les Reprises 3A i 4. A la primera, Ariadna Pomerol, obtenia la victòria a lloms de Beau amb una mitjana de 63.900%, seguida de Carlos Solanes amb Titus, amb un resultat final de 62.700%, tancant el podi l’amazona, Nara Aiguadé amb Impression amb un total de 62.200%. A la Reprise 4, Elena Domingo a lloms de Boomerang, s’enduia el triomf amb un resultat de 63.333%, seguida en la segona posició per Sandra Rodríguez amb Tao amb un total de 60.347%.