• bg
  • bg4
  • bg5

Doble concurs de Doma Clàssica a l’Open Sports Club

paulahervasUn cop superada la Rinopneumonitis a Catalunya, torna aquest cap de setmana la competició hípica a Catalunya. A les instal.lacions de l’Open Sports Club, els practicants de la Doma Clàssica tenen una doble oportunitat de participar en un CDT0* i CDT1* que es realitzarà íntegrament durant la jornada del dissabte dia 29 de novembre.

En total, els participants en aquest doble concurs de Doma Clàssica s’enfrontaran a un total de setze proves oficials repartides entre les dues competicions. En el CDT0*, els inscrits en aquesta competició podran participar a les Reprises: AP Sense Galops, Reprise AP, Reprise 1, Reprise 2, Reprise 3A i Reprise 4.

En quant a les proves corresponents el CDT1*,  els binomis participants podran concursar a les proves destinades a Benjamins, Alevins, Infantils, Juvenil 0*, Juvenil, San Jorge, Promoció I i les de Poltres de 4, 5 i 6 anys.

En aquest doble concurs de Doma, el jurat estarà format per Paquita Kriens com a Presidenta, Socorro Blas i Meritxell Agramunt com a Vocals mentre que  Meritxell Pontes, exercirà de Delegada Federativa.