• bg
  • bg4
  • bg5

Doble concurs de Doma Clàssica en el QMT-Reus

qmt1El Club Hípic Reus-QMT, celebrarà aquest proper diumenge un doble concurs de Doma Clàssica a les seves instal.lacions i que seran de categoria CDT0* i CDT1*. Entre els dos concursos oficials, es realitzaran un total de 17 proves, de les que sis correspondran el CDT0* i la resta (onze) conformaran el CDT1*.

Els participants en el CDT1*, podran concursar a les proves corresponents a les Reprises d’Alevins Equips, Infantils Equips, Juvenil0* Equips, Juvenil Equips, San Jorge, 4 anys, 5 anys, Promoció I, Promoció II, Promoció III i Promoció IV. Les diferents proves seran jutjades per Socorro Blas com a Presidenta del Jurat, amb Jordi Pontes i Jaime Serrano com a vocals, mentre que Leonor Brozgol exercirà les funcions de Delegada Federativa.

Pel que respecte el CDT0*, es realitzaran un total de sis proves oficials, i que correspondran a les Reprises AP Sense Galops, AP, Reprise 1, Reprise 2, Reprise 3A i Reprise 4. En aquesta ocasió, el jurat estarà presidit per Jordi Pontes, amb Socorro Blas com a Vocal i Leonor Brozgol com a Delegada Federativa.