• bg1
  • bg4
  • bg5

Eulàlia González i Tarek Ifkiran conquereixen el RAID de Vallgorguina

tarekEls voltants de la localitat de Vallgorguina van acollir una nova edició del RAID de Vallgorguina que en aquesta ocasió només va tenir dues proves oficials i que van correspondre a VC-40 i VC-60 i que van ser conquerides per Tarek Ifkiran i per Eulàlia González, respectivament.

La prova corresponent el VC-60, es va dividir en tres fases i va tenir com a guanyadora a l’amazona, Eulàlia Gonzàlez, que a lloms de Ouragan de Gan va establir un temps  de 4 hores, 31 minuts i 38 segons, seguida d’Àlex Luque que a lloms de Gazal Pakli, va realitzar els 60 quilòmetres en un temps de 4 hores, 32 minuts i 8 segons. El podi de la categoria el va completar el binomi format per David Fernández i Rumba CV 37.36%, que va establir un temps de 4 hores, 37 minuts i 17 segons.

En quant a la categoria VC-40, aquesta va ser dominada per Tarek Ifkiran, que a lloms de IV Style, va tancar la seva participació amb un temps de 2 hores, 52 minuts i 51 segons. La segona posició va recaure en Aina Pujols amb Gallega 50%, que va aconseguir un temps de 2 hores, 53 minuts i 01 segons. I a 51 segons de la segona posició creuava la línia d’arribada el conjunt format per José Goset i Garnet amb un temps final de 2 hores, 53 minuts i 53 segons.