• bg1
  • bg4
  • bg5

Arriba la XVII edició del RAID de Ripoll

mariadulcetRipoll acollirà aquest proper dissabte dia 11 d’octubre la XVII edició del seu Raid, una competició tradicional dins el calendari hípic i que enguany tindrà un total de tres categories: CET0*+CEI*+CEI**.

La competició amb un menor recorregut serà la corresponent el CET0* que tindrà un total de 82 quilòmetres de distància dividit en tres fases, les dues primeres amb un total de 35 quilòmetres, mentre que la tercera es completarà amb un total de 12 quilòmetres. Per la seva part, el CEI*, també tindrà tres fases, però en aquesta ocasió els participants s’enfrontaran a un total de 86 quilòmetres. Com a la prova anterior, les dues primeres etapes tindran un total de 35 quilòmetres cadascuna, però la tercera i definitiva recorrerà un total de 16 quilòmetres acumulant a la finalització de les tres fases un total de 86 quilòmetres. Finalment, el Raid de Ripoll es completarà amb el CEI2**, que tindrà quatre fases de 35 quilòmetres acumulant a la finalització un total de 140 quilòmetres, sent d’aquesta manera la categoria amb un major recorregut de les tres que conformen la XVII edició del Raid de Ripoll.