• bg6
  • bg7
  • bf8

L’equip espanyol finalitza desè en el Campionat d’Europa de Ponis

image001L’equip espanyol en el Campionat de Ponis i que estava format per la catalana, Sofia Argelich, juntament amb Diego Martínez, Patricia Bou i Esperanza Navarro, ha finalitzat en desena posició, en un campionat que ha estat conquerit per l’equip d’Alemanya.

Com dèiem, la medalla d’Or per Equips en aquest campionat ha estat per l’equip alemany, que va superar a l’equip del Regne Unit i Holanda, que van finalitzar en segona i tercera posició respectivament.

El triomf germànic es va construir gràcies a la bona actuació de Semmieke Rothernberger que va acumular un total de 78.410% a lloms de Deinhard B. Per darrera de Rothernberger es van classificar la britànica, Phoebe Peters amb SL Lucci amb una mitjana de 76.950%, mentre que la tercera posició va ser per la també alemanya, Lea Luise Nehls, que muntant a DSP De Long, va obtenir un total de 73.769%.

Sofia Argelich2Pel que fa a la participació espanyola en aquest campionat, la millor actuació espanyola va ser la protagonitzada pel genet, Diego Martínez del Moral amb Picachu amb un 66.179%, finalitzant en la posició número trenta-quatre. Tres posicions per darrera es va classificar l’amazona catalana, Sofia Argelich, que muntant a Desparo va quedar classificada en la posició número trenta-set amb un total de 65.359%. La resta dels integrants de l’equip espanyol van finalitzar, Patricia Bou amb Picollo 388, en la posició número quaranta-un i Esperanza Navarro amb Carlo Colucci 8, en la posició número quaranta-dos.