• bg6
  • bg7
  • bf8

Presentats els horaris oficials del Campionat de Catalunya de Ponis

cartellEl Club Hípic Cerdanya, juntament amb el Jurat del Campionat, han donat a conèixer els horaris oficials del Campionat de Catalunya de Ponis que s’inicia demà divendres dia 18 de juliol, a les instal.lacions del Club gironí.

El divendres a les 19:00 hores tindrà hora l’ inspecció veterinària de CCE i una hora després es realitzarà la reunió tècnica de CCE. El dissabte dia 19 de juliol, la competició s’iniciarà a les 09:00 hores amb la prova de Doma del CCE. A les 10:00 hores, es farà l’ Inspecció Veterinària de Doma Clàssica i Salt d’Obstacles. A les 12:00, es posarà en marxa la primera qualificativa de Salt d’Obstacles, i a les 13:30 hores, s’iniciarà la primera qualificativa de Doma Clàssica. Per la tarda, i concretament, a les 16:00 hores es realitzarà el Cross.

El diumenge dia 20, a les 10:00 hores, es farà la inspecció veterinària de CCE, s’iniciarà la segona qualificativa de Doma Clàssica i la segona qualificativa de Salt d’Obstacles i el Salt del CCE. La proclamació dels campions i el lliurament de premis, es farà a partir de les 15:00 hores aproximadament.

RUTA DE LA CERDANYA

Aquest Campionat de Ponis de Catalunya, és un dels actes principals de la RUTA de la CERDANYA 2014. Enguany, la Ruta ja ha iniciat les proves oficials, amb la celebració el cap de setmana del 5 i 6 de juliol, d’un doble concurs de Doma Clàssica, amb un CDT0* i CDT1*. La Ruta de la Cerdanya continuarà, amb el Campionat de Catalunya de Ponis d’aquest cap de setmana, i les celebracions de dos concursos nacionals de Salt d’Obstacles de categoria CSN3***, que es realitzaran del 25 al 27 de juliol i de l’1 al 3 d’agost.