• bg6
  • bg7
  • bf8

El Sol Solet celebrarà la final de la Lliga de Pony Games

ponygamesEl C.H. Sol Solet celebrarà aquest proper diumenge, la  gran final de la Lliga Catalana de Pony Games, una competició que comença a arrelar-se amb molta força  dins el panorama hípic català i que comptarà amb la presencia d’un gran número de participants.

En total, el campionat estarà dividit en sis categories oficials, corresponents a Sub-8, Sub-10, Sub-12, Sub-14, Sub-17 i Open. Cada categoria tindrà diferents proves destacant els jocs de les tasses, l’espada, globus, cartró, esglaó, corda, banderes, basket, ampolles, piràmide o torre windsor, entre molts d’altres. En aquesta final, els encarregats de jutjar les diferents proves seran Yoni Razakamanantsoa i Roger Solé, com a àrbitres, amb Josep Maria Nicolás com a Assistent, amb Marie Follet, com a Cap de Pista i Interventora de la Pista d’Escalfament, mentre que el Delegat Federatiu serà Roger Solé.

En el cas de que en alguna de les sis categories oficials es produeixi un empat a punts entre dos o més equips, a efectes del desempat, el criteri per trencar l’empat serà la celebració del joc de les 5 banderes entre els equips amb la mateixa puntuació.