• bg6
  • bg7
  • bf8

Triple jornada de la Lliga Catalana de Ponis el CAVA

caretell-complet-ponisLes instal.lacions del CAVA a Sant Martí Vell, acolliran aquest proper diumenge dia 13 d’abril una nova jornada de la Lliga Catalana de Ponis, que en aquesta ocasió tindrà proves corresponents  a Salts d’Obstacles, Doma Clàssica i CCE.

A la disciplina de Salts d’Obstacles, els binomis participants s’enfrontaran a un total de tretze proves oficials que correspondran a Ponis A (0.60 metres), A2 (0.45 m.), A3 (0.20 m.), Ponis B (0.85 m.), B2 (0.70 m.), B3 (0.45 m.), Ponis C (1.00 metre), C2 (0.85 m.), C3 (0.70 m.), Ponis D (1.15 m.), D2 (1.00 m.), D3 (0.85 m.) i D-GP (1.25 m.). Les proves de Salts seran jutjades per  Griselda Cristófol com a Presidenta del Jurat, Albert Bernat exercirà les funcions de Cap de Pista, Carlos Gracia serà el Vocal i Leonor Brozgol serà la Delegada Federativa.

De la disciplina de Doma Clàssica, aquesta jornada tindrà un total de set proves oficials. Els conjunts participants a la Lliga de Ponis de Doma s’enfrontaran a les proves de Ponis A (Reprise P1A), Ponis B (Reprise Alevins Equips), Ponis C2 (Reprise Alevins Equips), Ponis C (Reprise Infantils Equips), Ponis D (Reprise Ponis Equips), Ponis D2 (Reprise Infantils Equips), AP Criterium (Reprise AP). Les diferents proves de Doma Clàssica seran jutjades per Dominique Grillot com a Presidenta del Jurat, Carlos Gracia com a Vocal i Leonor Brozgol com a Delegada Federativa.

Finalment, aquesta jornada es completarà amb les proves del Concurs Complet d’Equitació (CCE), que es dividiran en Doma, Cross i Salt. De Doma Clàssica, els participants del Complet, competiran en vuit proves oficials i que correspondran a Ponis A1, A2, B1, B2, C1, C2, D1 i D2. Les mateixes categories formaran el Cross i el Salt d’Obstacles. En aquesta darrera disciplina els concursants competiran amb obstacles amb alçades entre els 0.40 metres de la prova més petita i que correspondrà a la categoria de Ponis A2, i dels 1.10 metres de la prova més gran i que recaurà en la categoria de Ponis D1.

Les diferents proves del CCE, seran jutjades per Carlos Gracia com a President, Griselda Cristòfol, Dominique Grillot i Lydia Gallego com a Vocals, Julián Agut actuarà com a Cap de Pista del Cross i la Doma, Albert Bernat exercirà de Cap de Pista del Salt d’Obstacles i Leonor Brozgol actuarà com a Delegada Federativa.