• bg6
  • bg7
  • bf8

Vidreres estrena la nova temporada de la Lliga Catalana de Ponis

1471913 10202499269740928_659318447_nEl Club Hípic Vidreres, serà l’escenari aquest proper cap de setmana, de l’estrena oficial d’una nova edició de la Lliga Catalana de Ponis, amb la celebració conjuntament de la primera jornada de la Lliga i d’un CDT1*.

Aquesta primera jornada de la Lliga 2014 de Ponis, únicament estarà enfocada a la Doma Clàssica, celebrant-se un total de cinc proves oficials, i que correspondran a les categories de Ponis A i B2, Ponis B1 i C2, Ponis C1 i D2, Ponis D1 i AP Criterium A-B-C-D, i es realitzaran íntegrament en la jornada dominical.

El mateix dia es desenvoluparà també el CDT1*, que tindrà un total de nou proves oficials i dues de no oficials. Les proves oficials del concurs correspondran a les Reprises: Preliminar 4, 5 i 6 anys, Benjamins, Alevins Equips, Infantils Equips, Juvenil 0* Equips, Juvenil Equips i San Jorge. Les No Oficials correspondran a les Reprises AP i Reprise 4.

Els dos concursos seran jutjats per Clare Benmayor com a Presidenta del Jurat, amb Dominique Grillot i Meritxell Pontes, com a Vocals i Socorro Blas actuarà com a Delegada Federativa.