• bg6
  • bg7
  • bf8

I Jornada del Programa de Formació FOCO

1001777 4911228190420_1322066861_nLa Real Federación Española de Hípica (RFHE) juntament amb la Federació Catalana d’Hípica (FCH) organitzen el I Seminari de Pony Games que estarà dedicat a l’Inici i Desenvolupament d’aquesta nova disciplina i es realitzarà a les instal.lacions de l’Hípica Sol Solet durant els dies 9 i 10 de novembre, dins el marc de les Jornades del Programa de Formació FOCO.

L’objectiu d’aquest seminari serà el conèixer els fonaments i generalitats d’aquesta disciplina, conèixer les habilitats necessàries per a la pràctica de Pony Games, conèixer la normativa i reglament d’aquesta disciplina i analitzar les aportacions metodològiques de la disciplina a l’iniciació de l’equitació a les escoles i per últim la implantació i desenvolupament de la disciplina de Pony Games a Espanya.

Aquest seminari està dirigit a tècnics d’Iniciació i Ensenyament (Nivell I) i de Perfeccionament tècnic i tecnificació (Nivell II). El preu del curs és de 65 euros i la data límit d’inscripció finalitzarà el proper dia 6 de novembre.

Aquest Seminari tindrà com a Ponents a Marie Follet, Roger Soler, Yoni Razakamanantsoa i Caterina Bernat.

A continuació us deixem tota la documentació referent a aquest Seminari:

Información_Seminario_Foco_Ponigames_Barcelona.pdf

Solicitud_de_inscripción_FOCO_Ponigames_Barcelona_B.pdf

Si esteu interessats en participar en aquest seminari o bé voleu participar en cursos posteriors, us deixem una petita enquesta per conèixer la demanda dels cursos a on estaríeu interessats en participar:

Enquesta