• bg6
  • bg7
  • bf8

Proclamats els Campions de Catalunya de Ponis

medallero-ctoponis-minAl llarg de dues intenses jornades, al Centre d'Equitació Torredembarra s'ha disputat el Campionat de Catalunya de Ponis de les tres modalitats olímpiques, complet, doma i salt.

Condicions per obtenir classificacions amb Ponis

Herederos de santiago1 abril 2018En l'apartat de Ponis, reglaments, de la web de la federació podeu trobar un resum de les classificacions que s'han de tenir per poder formar part dels equips de la FCH.

Novetats en la celebració de concursos nacionals de ponis

Nora Coll PHOSKITO F77T7690La Reial Federació Hípica Espanyola comunica que els concursos nacionals de Ponis de doma, podran celebrar-se simultàniament amb els concursos nacionals de doma clàssica.

El CET es prepara per acollir el Campionat de Catalunya de Ponis

DCtoCat PONIS D S CCE 2El Campionat de Catalunya de Ponis, en les tres disciplines olímpiques, Doma, Complet i Salt, tindrà lloc aquest cap de setmana a les instal·lacions del Centre d'Equitació Torredembarra a Tarragona.

Les nostres amazones de salt amb ponis es desplacen a Madrid pel Trofeu Infanta Elena

Nuria Gili y BergsOrganitzat per UCJC Sports Club, i a les seves instal·lacions de Villanueva de la Cañada, Madrid, se celebrarà el proper cap de setmana el XXV CSNP1 Trofeu Infanta Elena, concurs imprescindible del calendari nacional per als genets de salt d'obstacles amb ponis.

Nous criteris de selecció per als Campionats de Ponis

24131289 10214619756390571 4141301965806700296 nLa comissió de seguiment de ponis es va reunir el passat 2 de febrer, com a conseqüència dels comentaris rebuts des de diferents estaments pertanyents al món del poni.

Obligatori estabular durant al Campionat de Ponis

DCtoCat PONIS D S CCE 2El propers dies 12 i 13 de maig, se celebra el Campionat de Catalunya de Ponis de DC, CCE i SO al Club d'Equitació Torredembarra, s'han de tenir en compte les següents novetats:

Reunió per a interessats en Ponis

ponis.rec

La reunió  per als interessats en Ponis, que havia estat  ajornada a causa de les condicions meteorològiques, ja te nova data.

Canvis en el Reglament de Ponis de CCE

cce ponisEn el reglament per a les proves de Salt d'Obstacles i Cross dins de la competició de Concurs Complet de Ponis s'han realitzat algunes modificacions.