• bg1
  • bg4
  • bg5
  • bg6

L’equip espanyol de CCE finalitza a la novena posició en els WEG

albert Hermoso_en_weg14L’equip espanyol de Concurs Complet d’Equitació, ha finalitzat en novena posició després d’acumular un total de 387.8 punts, quedant-se a només una dècima de la vuitena posició que finalment ha conquerit l’equip brasiler. La competició ha estat dominada per l’equip d’Alemanya (177.9), seguit del Regne Unit (198.8) i d’Holanda (246.8).

L’equip espanyol, conformat pel català, Albert Hermoso, Cristina Pinedo, Maria Pinedo i Carlos Diaz, va acumular a la finalització de les proves un total de 387. 8 punts, quedant-se, com dèiem a només una dècima de l’equip brasiler que va obtenir un total de387.7 punts. Tot i que la vuitena posició no hagués donat l’accés directe a la participació en els propers Jocs Olímpics de Rio 2016, si que hagués permès els quatre genets espanyols accedir a les beques ADO del CSD.

A l’apartat individual, el lleidatà, Albert Hermoso, a lloms d’Hito CP, va tancar la seva participació a la posició número 55 amb un total de 155.4. La millor actuació espanyola en aquests WEG, va ser la protagonitzada per Cristina Pinedo amb Helena XII, amb un total de 96.6 punts i finalitzant en la vint-i-vuitena posició. La classificació general va estar liderada per l’alemanya, Sandra Auffarth amb Opgun Louvo, seguida del seu compatriota, Michael Jung amb Fischerrocana FST, mentre que el podi el va completar el britànic, William Fox-Pitt amb Chilli Morning.