• bg1
  • bg4
  • bg5
  • bg6

Albert Hermoso, obté la setena posició en el CCI3* de Strzegom (Polònia)

viadufresneEl genet català, Albert Hermoso, ha tornat a realitzar una gran competició internacional. En aquesta ocasió, Hermoso va finalitzar en la setena posició en el CCI3* de Strzegom a Polònia a lloms de Mirla CP. En aquest mateix concurs, el català Eduardo Via-Dufresne, va aconseguir la classificació pels WEG de Normandia.

Com dèiem, Albert Hermoso, va obtenir, muntant a Mirla CP, la setana posició, en una prova de categoria CCI3*, que va ser conquerida pel binomi britànic format per Nicky Roncoroni i Stonedge. El genet català, va tenir un gran concurs, obtenint a la finalització de les tres proves una puntuació acumulada de 84.6 punts, quedant-se a vint punts del guanyador. Hermoso, va penalitzar a la Doma Clàssica 64.6 punts, en el Cross 20 punts més i va finalitzar la prova de Salts sense errades.

A la mateixa prova va concursar el també català, Eduardo Via Dufresne, que va aconseguir el seu objectiu abans d’iniciar aquest concurs: Aconseguir la mínima pels WEG. Via Dufresne va obtenir a lloms de Quica del Masset la nota mínima exigible per participar en el Jocs Eqüestres, després de finalitzar aquest concurs en la catorzena posició després de finalitzar la seva participació amb un resultat de 70.6 punts a la Doma, 10.4 en el Cross i 20 punts a la pista de Salt d’Obstacles.

Per equips, Alemanya va guanyar la prova de la Copa de Nacions CICO3*, seguida de l’equip de Gran Bretanya i amb Holanda en la tercera posició de la general.