• bg1
  • bg5
  • bg6

Albert Hermoso, medalla de Bronze en el Campionat d’Espanya de CCE

albert hermoso3El genet lleidatà, Albert Hermoso, ha sumat un nou èxit en el seu extens palmarès. En aquesta ocasió ha estat una medalla de Bronze, aconseguida en el recent campionat d’Espanya de Concurs Complet de d’Equitació que s’ha celebrat en el Centre Eqüestre La Dehesa de Madrid.

En aquest campionat, Hermoso va tornar a tocar metall, en aquesta ocasió amb un Bronze aconseguit a lloms de Fou de Tout, després d’acumular un total de 64.80 punts, quedant-se molt a prop de la medalla d’Argent, una medalla que va ser conquerida finalment per l’amazona, Maria Pinedo, que a lloms de Carrien Van Colen Z, va obtenir un resultat final de 62.40 punts. En quant a la medalla d’Or, aquesta va ser finalment pel binomi format per Carlos Díaz i Junco CP 75%, que va finalitzar el campionat amb un total de 57.00 punts.

A més de la presència d’Albert Hermoso, la representació catalana també va estar formada pel binomi integrat per Eduardo Via-Dufresne i Quica del Maset, però no van poder finalitzar el campionat quedant-se eliminats abans d’hora. Una situació molt semblant va viure l’amazona catalana, Andrea Nieto-Aliseda que competia a lloms de Sylesia a la categoria de Juvenils y que va quedar eliminada.