• BG
  • bg8
  • bg4
  • bg5

Marta Vivancos, Antonio Márquez i Emilio Santos, s’imposen en el CVT1* de Can Janas

vaqueraEl C.E. Can Janas, a la localitat barcelonina de Lliçà d’Amunt, va organitzar recentment un nou concurs de Doma Vaquera, que en aquesta ocasió corresponia a la categoria de CVT1* i que va ser conquerit en les seves diferents proves per Marta Vivancos, Antonio Márquez i Emilio Santos.

La primera prova en celebrar-se d’aquest concurs va correspondre a la categoria d’Alevins-Infantils. En aquesta categoria, el millor binomi va ser el format per l’amazona, Marta Vivancos i Costalero, que va obtenir a la finalització del seu concurs una puntuació final de 238 punts, seguida en la segona posició del podi pel conjunt format per Daniel Muñoz i Zunny Boy Van Stal Heyro, que van acumular un total de 233 punts, mentre que el podi el va completar l’amazona, Sara Muñoz, que a lloms de Tajo de Janás, va obtenir el tercer millor resultat amb un total de 225 punts.

A la categoria corresponent a Iniciats-Open, el millor binomi va ser el format per Antonio Márquez i Campeador XI, després d’acumular un total de 312 punts, seguit de Claudia Parellada que amb Tormenta de Janas, va obtenir la segona posició amb un resultat final de 295 punts, tancant el podi Àngels Mencos que amb Galajat es va quedar a només un punt de la segona posició, després d’obtenir a la finalització de la seva participació un total de 294 punts. A la categoria de Domats, la victòria va recaure en Emilio Santos amb Dòlar amb un total de 423 punts.