• bg1
  • bg3
  • bg4
  • bg5

Èxit de participació i de públic a l’Equitrobada a Talamanca

equitrobada2L’Equitrobada, organitzada per l’Associació de Marxes a Cavall de Catalunya amb el suport de la Federació Catalana d’Hípica, va ser un autèntic èxit tant de públic com de participants, ja que un total de 95 binomis van arribar fins aquesta població del Bages per viure un intens cap de setmana d’actes.

equitrobada4Aquesta trobada hípica, es va emmarcar dins els actes del Tricentenari de la guerra de Successió, realitzant-se un programa d’activitats amb molta diversitat i que va fer partícips no només els genets i amazones, si no també el gran públic que es va reunir a Talamanca per viure en directe els diferents actes que es van organitzar. Una de les activitats que va tenir un major recolzament va ser el recorregut de set quilòmetres per l’interior de Talamanca seguint els indrets vinculats a la batalla de Talamanca de 1714 i que va estar encapçalats per la presència de nou miquelets pertanyents a l’Associació de Miquelets de Catalunya. El recorregut va finalitzar amb la pujada al castell de Talamanca, a on els participants a l’Equitrobada van realitzar una ofrena floral al Memorial del 1714.

equitrobada6A més de la ruta per l’interior de Talamanca, els participants van poder gaudir del mercat artesanal de la plaça del Raval, les visites guiades al Castell de Talamanca, la recreació del campament dels Miquelets i de diferents exposicions, activitats que van deixar un gran sabor de boca, no només els participants, si no també els veïns i visitants de Talamanca.