• bg1
  • bg4
  • bg5

Seminari de Tecnificació de Galops Exteriors

DSC 0014Els dies 15 i 16 de febrer, l’Associació de Marxes a Cavall de Catalunya (AMAC), organitzarà un Seminari de Tecnificació de Galops Exteriors amb l’objectiu de que els genets i amazones coneguin la teoria i la pràctica del Nivell 3 de Galops Exteriors.

Aquest seminari està pensat per tots aquells genets i amazones que practiquen l’equitació exterior, que adquireixin la tècnica necessària per a resoldre correctament les dificultats que es donen durant les rutes. Per tal de dur-ho a terme d’una manera amena i didàctica, s’enviarà a tots els participants una documentació prèvia que s’analitzarà profundament durant el dia 15 de febrer, mentre que el dia 16 es realitzaran les pràctiques del recorregut complet.

L’assistència està limitada a 10 persones i si voleu més informació podeu adreçar-vos el següent email: Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.