• bg1
  • bg4
  • bg5
  • bg6

Connemara celebra un nou concurs de TREC

trec ct1Aquest proper dissabte i diumenge, el Connemara Pony Club viurà un intens cap de setmana amb un grapat de proves de la disciplina de TREC i que seran de la categoria 1* Estrella i 2**Estrelles, tant individual com per equips.

El dissabte únicament es realitzarà la prova corresponent a la Prova d’Orientació (P.O.R) que s’iniciarà el voltant de les 10:00 hores. El diumenge, per la seva part arribarà el torn de les proves corresponents a la Prova d’Aires (P.A.R) i de la Prova de Terreny Variable (P.T.V). La P.A.R., s’iniciarà aproximadament a les 10:30 del diumenge, mentre que la PTV començarà aproximadament una hora després.

Les diferents proves seran jutjades per Adrià Tauler com a President del Jurat, amb Maria Deulofeu com a Vocal, mentre que Sabina Klingenhagen com a Cap de Pista i Delegada Federativa.