• bg1
  • bg5
  • bg6

Darrer concurs internacional de la temporada en el Real Club de Polo

poloEl Real Club de Polo de Barcelona, celebrarà aquest cap de setmana un nou concurs Internacional de Salt d’Obstacles, que serà el seu darrer de la temporada. En aquesta ocasió, el concurs serà de categoria CSI2**i tindrà una participació que vorejarà els 250 binomis participants.

Entre aquests més de 250 binomis, destaquen la participació de Vanessa Norblin, gran triomfadora del CSI1* celebrat en el centre barceloní la setmana passada, o la presència de Pedro Veniss, Blai Capdevila, Jaime Astiz o Margaret Mollet entre molts altres. Aquest concurs es dividirà en tres jornades. A la primera, que es celebrarà durant el divendres, es realitzaran tres proves oficials i que tindran alçades compreses entre l’1.25 metres de la prova petita, fins a l’1.40 metres de la prova més gran. Les mateixes alçades es realitzaran durant la jornada del dissabte, mentre que el diumenge el Gran Premi variarà la seva alçada fins a l’1.45 metres.

Aquest concurs, que es desenvoluparà a la pista Indoor del Real Club de Polo,  serà jutjat per Enrique Rey com a President, amb José Luis Ibañez, Cristina Olano, Angel Vilches i Joao Bourbon, com a vocals, mentre que el Disseny dels diferents recorreguts recaurà en Elena Boix assistida per Alejandro Ramos.