superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

superior2

NOTICIES DESTACADES

L’Associació Esportiva de Centres Eqüestres Esportius de Girona organitza el seu Sopar de Gala

2-sopar-de-gala-aceegiEl proper dia 31 de gener de 2015, l’Associació Esportiva de Centres Eqüestres Esportius de Girona (ACEEGI), organitzarà el seu tradicional Sopar de Gala, que es desenvoluparà a l’Hotel AC Palau Bellavista de la capital Gironina i on s’espera una important representació de genets i amazones de les comarques gironines.

En aquesta edició, els organitzadors rendiran homenatge a tots els genets i amazones de la província de Girona que durant el 2014 hagin obtingut alguna medalla en els diferents campionats de Catalunya, d’Espanya, d’Europa i/o del Món.

Per aquest motiu, si durant aquesta darrera temporada heu obtingut una medalla en qualsevol d’aquests campionats i sou nascuts i/o residents a la província de Girona, us podeu posar en contacte amb els organitzadors d’aquest event a través d’aquest e-mail: Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo. a on us informaran més detalladament d’aquest Sopar.

Els guardonats que desitgin anar a aquest acte, hauran de confirmar la seva assistència abans del dia 17 de gener de 2015. Si voleu més informació, també podeu consultar aquesta pàgina web:

WEB ACEEGI

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES

generalitat esporcat unio

entitat fei fde