superior2

L’Associació Esportiva de Centres Eqüestres Esportius de Girona organitza el seu Sopar de Gala

2-sopar-de-gala-aceegiEl proper dia 31 de gener de 2015, l’Associació Esportiva de Centres Eqüestres Esportius de Girona (ACEEGI), organitzarà el seu tradicional Sopar de Gala, que es desenvoluparà a l’Hotel AC Palau Bellavista de la capital Gironina i on s’espera una important representació de genets i amazones de les comarques gironines.

En aquesta edició, els organitzadors rendiran homenatge a tots els genets i amazones de la província de Girona que durant el 2014 hagin obtingut alguna medalla en els diferents campionats de Catalunya, d’Espanya, d’Europa i/o del Món.

Per aquest motiu, si durant aquesta darrera temporada heu obtingut una medalla en qualsevol d’aquests campionats i sou nascuts i/o residents a la província de Girona, us podeu posar en contacte amb els organitzadors d’aquest event a través d’aquest e-mail: Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo. a on us informaran més detalladament d’aquest Sopar.

Els guardonats que desitgin anar a aquest acte, hauran de confirmar la seva assistència abans del dia 17 de gener de 2015. Si voleu més informació, també podeu consultar aquesta pàgina web:

WEB ACEEGI

entitat fei fde

If you not change browser settings, you agree to it. Més informació