Celebrada l’Assemblea General Ordinaria

Asamblea 2 junio 2018A la tarda d'ahir es va celebrar a la seu de la Federació, l'Assemblea general ordinària, tal i com disposen els nostres Estatuts.

Seguint l'ordre del dia,  l'obertura de l'Assemblea va anar a càrrec del president, Emilio Zegri, i a continuació, es va procedir a l'aprovació de l'acta de la junta anterior, Posteriorment Jordi Polo i Paco Guerra van fer un resum de l'Auditoria i Memòria Esportiva respectivament abans de ser aprovades.

Es va procedir a informar els clubs de la decisió de la Junta Directiva envers el foment i formació de jutges, així com la revisió dels galops. Sobre aquest tema la direcció tècnica parlarà amb cadascuna de les comissions per decidir que s'exigirà a partir de l'1 de gener de 2019.