Set concursos territorials a la Fira de Sant Jaume de Reus

St.Jaume 2017La Fira de Sant Jaume que es celebra del 21 al 23 a Reus, acull set concursos hípics de diferents disciplines, organitzats per l'Associació Amics del Cavall de les Comarques de Tarragona i el Club Esportiu Equus Bàscara.

Aquesta Fira s'organitza amb l'objectiu de mantenir viva una de les tradicions més antigues de Reus on els cavalls són sens dubte els grans protagonistes, ja que dins del marc de la fira s'organitza la Fira del Cavall.

L'Associació Amics del Cavall de les Comarques de Tarragona són els encarregats d'organitzar els concursos de Doma Clàssica 0 * i 1 *, Doma Vaquera, Alta Escola i Salt d'Obstacles

En Doma Clàssica les proves que formaran part de l'1 * seran les corresponents a preliminar 4, 5, 6 i 7 anys, Benjamins, Alevins Equips, Infantils Equips, Juvenils 0E Equips, Juvenils Equips, Clàssica 1 i Sant Jordi, mentre que en el 0 * es disputaran AP Prèvia, AP i reprises 1, 2, 3 i 4.

Nivell avançat, nivell mitjà, Juvenils i Cavalls Joves seran les proves del concurs d'Alta Escola, mentre que a Doma Vaquera seran: Debutants, Alevins, Infantils, Cavalls Iniciats i Cavalls Domats.

El jurat per a aquestes disciplines estarà format per Barbara Regas, Dominique Grillot, Manuel Ortiz i Socorro Blas com a representant de la FCH.

El concurs de salt tindrà categoria 0 * i costarà de set proves oficials d'altures compreses entre 0,40 i 1,20 m. Carmen Teres actuarà de presidenta del jurat, Carlota Guerra i Jordi Bortolo assistiran com a vocals. El disseny dels diferents recorreguts anirà a càrrec de Jaume Sancho, Ferran Cercos actuarà com el seu adjunt i Jordi Pontes assumirà les tasques de delegat federatiu.

L'organització dels concursos de Pole Bending i Barrel Racing, ambdues modalitats de la disciplina de Western, aniran a càrrec del Club Esportiu Equus Bàscara. El jurat en aquestes modalitats estarà compost per Antoni Valentí com a president, Silvia Valentí, Albert Rico i Carme Torras seran els vocals.

Programació