Celebrada l'assemblea general extraordinària

Asamblea 10 julio 2017A la tarda d'ahir es va celebrar a la seu de la Federació, l'Assemblea general extraordinària, tal i com disposen els nostres Estatuts.

Seguint l'ordre del dia,  l'obertura de l'Assemblea va anar a càrrec del president, Emilio Zegri, i a continuació, es va procedir a l'aprovació de l'acta de la junta anterior. Es van ratificar els càrrecs de la nova junta directiva 2017-2021, i el president va explicar l'organització de les vocalies en comissions o grups de treball.

Podeu consultar els membres de la nova Junta Directiva i la distribució de les diferents vocalies a l’apartat de la nostra web:

ORGANIGRAMA

COMISSIONS

Posteriorment, el director tècnic de la FCH,  Paco Guerra va fer un resum de la memòria esportiva de l'any 2016 i en l'apartat precs i preguntes es va debatre sobre la necessitat de fomentar l'equitació amb ponis.