Emilio Zegrí Boada, nou president de la Fundació Reial Club de Polo de Barcelona

Emilio ZegriL'actual president de la Federació Catalana d’Hípica, vicepresident de la Reial Federació Hípica Espanyola i fins ara, president del CSIO Barcelona, ​​Emilio Zegrí Boada,

ha estat nomenat nou president de la Fundació Reial Club de Polo de Barcelona ​​substituint a Luis Comas Martínez deTejada que ha ostentat la presidència durant els últims cinc anys.

Luis Comas, vinculat al Reial Club de Polo de Barcelona i a la secció hípica durant més d'una dècada, s'ha vist obligat a deixar la Fundació i el seu Patronat causa de les seves noves responsabilitats professionals. Gràcies al seu abnegat treball i il·lusió pel gran projecte de la Barcelona Equestrian Challenge (BECH), Comas ha posicionat el CSIO Barcelona com un dels esdeveniments socials de referència a Barcelona, ​​aconseguint en dues ocasions el seu reconeixement com a Esdeveniment d'Especial Interès Públic.

Zegrí, vinculat a l'hípica des de fa molts anys, és a més tresorer de la nova junta directiva del Reial Club de Polo de Barcelona, ​​presidida per Curro Espinós, així com membre del consell consultiu de l'entitat barcelonina.

El patronat de la Fundació Reial Club de Polo de Barcelona queda per tant compost per Emilio Zegrí com a president, Joaquín Gay de Montellà com a vicepresident, Javier Fontcuberta com a secretari i com a vocals del patronat: Ramón Català, Àngels Esteve, Borja García Nieto, Ramón Malet , Santiago Mercè, Cristina Puig, Javier Revuelta i Hans Peter Vogelsanger.

Santiago Mercè assumeix la presidència del CSIO Barcelona

Santiago Mercè Muntañola, membre de la junta directiva del Reial Club de Polo de Barcelona durant la presidència de Joaquín Calvo, ha recollit el testimoni cedit per Emilio Zegrí, convertint-se en el nou president del CSIO Barcelona.

Amb la incorporació de Santiago Mercè en la seva estructura organitzativa, el CSIO Barcelona suma un gran actiu, consolidant una edició més com el més destacat esdeveniment hípic del calendari internacional.

Aquesta edició, el CSIO Barcelona acollirà per cinquè any consecutiu, del 28 de setembre a l'1 d'octubre, la gran final mundial de Copa de Nacions.