superior2

La Federació crea els I Premis “JOC NET”

fch xxLa Junta Directiva de la Federació Catalana d’Hípica ha posat en marxa la I Edició dels Premis “JOC NET”,  uns guardons que premiaran les mostres de Fair Play que esdevinguin en les diferents disciplines hípiques durant la temporada 2014.

Una de les responsabilitats de la Federació, és la de vetllar perquè en els programes d’esport que gestiona, es promoguin i desenvolupin valors ètics i morals que l’esport ja inclou de per si; uns valors de màxima importància per a la nostra societat i que transcendeixen a la pura activitat física i la competició.

L’afany de superació, el respecte pels companys i rivals, la perseverança, el treball en equip, la cooperació, l’honestedat, la disciplina, no poden, ni han de faltar en l’educació dels nostres esportistes. La Federació Catalana d’Hípica vol posar en marxa per a la temporada 2014 aquest programa a totes les disciplines hípiques, considerant digne d’esment qualsevol conducta que pugui tenir lloc en la temporada, ja sigui durant la competició o fora d’ella, i destacant les conductes que siguin un exemple de comportament per als nostres joves esportistes i que provinguin del seu entorn adult més proper: jutges, àrbitres, directius, tècnics, familiars o amics.

Fins el 31 de desembre de 2014, la FCH posa a disposició de totes les persones interessades, una bústia de recollida de suggeriments per atorgar el premi  “JOC NET”, a les mostres de Fair Play, que considereu aptes per rebre aquest guardó. Podeu enviar les vostres candidatures a aquest correu electrònic: Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.

entitat fei fde

If you not change browser settings, you agree to it. Més informació