superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

superior2

NOTICIES DESTACADES

La Federació crea els I Premis “JOC NET”

fch xxLa Junta Directiva de la Federació Catalana d’Hípica ha posat en marxa la I Edició dels Premis “JOC NET”,  uns guardons que premiaran les mostres de Fair Play que esdevinguin en les diferents disciplines hípiques durant la temporada 2014.

Una de les responsabilitats de la Federació, és la de vetllar perquè en els programes d’esport que gestiona, es promoguin i desenvolupin valors ètics i morals que l’esport ja inclou de per si; uns valors de màxima importància per a la nostra societat i que transcendeixen a la pura activitat física i la competició.

L’afany de superació, el respecte pels companys i rivals, la perseverança, el treball en equip, la cooperació, l’honestedat, la disciplina, no poden, ni han de faltar en l’educació dels nostres esportistes. La Federació Catalana d’Hípica vol posar en marxa per a la temporada 2014 aquest programa a totes les disciplines hípiques, considerant digne d’esment qualsevol conducta que pugui tenir lloc en la temporada, ja sigui durant la competició o fora d’ella, i destacant les conductes que siguin un exemple de comportament per als nostres joves esportistes i que provinguin del seu entorn adult més proper: jutges, àrbitres, directius, tècnics, familiars o amics.

Fins el 31 de desembre de 2014, la FCH posa a disposició de totes les persones interessades, una bústia de recollida de suggeriments per atorgar el premi  “JOC NET”, a les mostres de Fair Play, que considereu aptes per rebre aquest guardó. Podeu enviar les vostres candidatures a aquest correu electrònic: Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES

generalitat esporcat unio

entitat fei fde