superior2

Celebrada l'assemblea general extraordinària

IMG 6119A la sala d'Actes de la Federació de Basquet a la Casa de l'Esport de la Generalitat de Catalunya, va tenir lloc ahir a la tarda l'Assemblea General Extraordinària de la FCH.

Seguint l'ordre del dia l'obertura de l'Assemblea va anar a càrrec del president Emilio Zegri, a continuació es van ratificar els preus de les llicències 2018, algunes de les quals han patit un lleuger augment a causa del preu de les pòlisses d'assegurances.

Tal com estava previst en l'ordre del dia es va procedir a l'aprovació del calendari de competicions 2018, sotmetent-se a votació la final de la Lliga de Doma Clàssica que va ser adjudicada a Can Vila, i els Campionats de Catalunya de Doma Clàssica i Trec. El primer va ser adjudicat a l'Open Sports Club i el segon al Connemara Pony Club. Referent al calendari de Raid en el qual es donaven algunes coincidències de dates es va acordar que el 14 d'abril se celebrara el Raid de Traginers i el 23 de juny el de Girona .

Atès que la Comissió de la RFHE va tenir lloc el dilluns 18 i encara no han estat publicades les modificacions dels diferents reglaments, es va acordar acceptar que la comissió esportiva s'encarregui d'adaptar i aprovar les noves propostes.

Calendari: territorial, nacional i internacional

entitat fei fde