superior2

Dia a cavall corre a descobrir-lo!

banner Dia a CavallEl proper dissabte 16 de setembre es celebrarà a les comarques de Girona i Osona el primer Dia a Cavall

El Dia a Cavall és una jornada lúdica i festiva oberta a tothom on 18 centres eqüestres obriran les seves portes de manera gratuïta. Durant aquest dia en horari de 10 a 13h, es realitzaran diferents activitats per donar-nos a conèixer el món del cavall a tota la família. Podreu gaudir de passejades en poni i cavall, tallers, xerrades, demostracions...

D'altra banda també es faran sorteigs entre els assistents de material d'equitació i classes gratuïtes.

Si voleu consultar quins centres hi participen i per a més informació visiteu: www.diaacavall.cat

entitat fei fde

If you not change browser settings, you agree to it. Més informació