superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

superior2

NOTICIES DESTACADES

Dia a cavall corre a descobrir-lo!

banner Dia a CavallEl proper dissabte 16 de setembre es celebrarà a les comarques de Girona i Osona el primer Dia a Cavall

El Dia a Cavall és una jornada lúdica i festiva oberta a tothom on 18 centres eqüestres obriran les seves portes de manera gratuïta. Durant aquest dia en horari de 10 a 13h, es realitzaran diferents activitats per donar-nos a conèixer el món del cavall a tota la família. Podreu gaudir de passejades en poni i cavall, tallers, xerrades, demostracions...

D'altra banda també es faran sorteigs entre els assistents de material d'equitació i classes gratuïtes.

Si voleu consultar quins centres hi participen i per a més informació visiteu: www.diaacavall.cat

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES

generalitat esporcat unio

entitat fei fde