superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

superior2

NOTICIES DESTACADES

Renovació i altes de llicencies escolars 17/18

camp verano eees 2006 45Amb l’arribada del mes de setembre, posem en marxa el procés de tramitació de les Llicències Escolars per aquesta nova temporada.

A partir d'avui ja es pot tramitar les llicències, tant renovacions com altes, a través de la pàgina web de la Federació. El període de vigència de la llicència escolar és fins el 31 d'agost de 2018, per a aquesta nova temporada es manté el mateix preu que la temporada passada, 47 euros. Les companyies d'assegurances seran ALLIANZ per menors de 16 anys i MUTUACAT per majors de 16 anys.

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES

generalitat esporcat unio

entitat fei fde