superior2

Renovació i altes de llicencies escolars 17/18

camp verano eees 2006 45Amb l’arribada del mes de setembre, posem en marxa el procés de tramitació de les Llicències Escolars per aquesta nova temporada.

A partir d'avui ja es pot tramitar les llicències, tant renovacions com altes, a través de la pàgina web de la Federació. El període de vigència de la llicència escolar és fins el 31 d'agost de 2018, per a aquesta nova temporada es manté el mateix preu que la temporada passada, 47 euros. Les companyies d'assegurances seran ALLIANZ per menors de 16 anys i MUTUACAT per majors de 16 anys.

entitat fei fde

If you not change browser settings, you agree to it. Més informació