superior2

Assemblea General Extraordinària

logo FCH Color bueno Transparente blancoLa Federació Catalana d’Hípica, informa que de conformitat amb el que disposen els seus Estatuts i per acord de la Junta Directiva del dia 20 de febrer de 2017, es convoca Assemblea General Extraordinària

L'Assemblea es celebrarà el proper dilluns, 27 de març de 2017, a la Sala d’Actes de la Casa de l’Esport de la Generalitat de Catalunya – Federació Catalana de Bàsquet (c/Rambla Guipúscoa 27) a les 18.00h en primera convocatòria i 18.30h en segona, per tal de tractar els següents punts:

ORDRE DEL DIA:

1.    Obertura de l’Assemblea a càrrec del President de la FCH

2.    Formació de la llista d’assistents i nomenament d’interventors

3.    Aprovació, si s’escau, de l’acta de l’Assemblea anterior

4.    Aprovació de la modificació de reglament de Horseball

5.    Aprovació del tancament econòmic 2016.

6.    Aprovació del Reglament Electoral, calendari electoral i cens provisional

7.     Nomenament de la Junta Electoral i comissió gestora.

8.    Precs i preguntes

Calendari Electoral
Reglament Electoral

entitat fei fde