superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

superior2

NOTICIES DESTACADES

Assemblea General Extraordinària

logo FCH Color bueno Transparente blancoLa Federació Catalana d’Hípica, informa que de conformitat amb el que disposen els seus Estatuts i per acord de la Junta Directiva del dia 20 de febrer de 2017, es convoca Assemblea General Extraordinària

L'Assemblea es celebrarà el proper dilluns, 27 de març de 2017, a la Sala d’Actes de la Casa de l’Esport de la Generalitat de Catalunya – Federació Catalana de Bàsquet (c/Rambla Guipúscoa 27) a les 18.00h en primera convocatòria i 18.30h en segona, per tal de tractar els següents punts:

ORDRE DEL DIA:

1.    Obertura de l’Assemblea a càrrec del President de la FCH

2.    Formació de la llista d’assistents i nomenament d’interventors

3.    Aprovació, si s’escau, de l’acta de l’Assemblea anterior

4.    Aprovació de la modificació de reglament de Horseball

5.    Aprovació del tancament econòmic 2016.

6.    Aprovació del Reglament Electoral, calendari electoral i cens provisional

7.     Nomenament de la Junta Electoral i comissió gestora.

8.    Precs i preguntes

Calendari Electoral
Reglament Electoral

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES

generalitat esporcat unio

entitat fei fde